با حضور مشاور رئیس سازمان اوقاف کشور در مراسم اختتامیه جشنواره ملی «وقف چشمه همیشه جاری» که امروز در امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

حجت الاسلام محمود میرجلیلی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی وقف، چشمه همیشه جاری اظهار داشت: در راستای ترویج سنت حسنه وقف، برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیاری در طول سال تدارک دیده می‌شود که با اجرای آنها، زمینه ترویج این سنت حسنه در جامعه فراهم می‌شود .

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد  بیان کرد: جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری نیز از جمله این برنامه‌ها است که به صورت ملی برگزار شد و چهارمین دوره آن نیز امسال به میزبانی یزد برگزار شد .

وی با اشاره به مشارکت 25 استان کشور در این جشنواره خاطرنشان کرد: امسال 507 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که از میان آثار رسیده، 60 اثر مورد داوری قرار گرفت و پس از داوری هیئت داوران، برگزیدگان انتخاب و از آنها تجلیل خواهد شد .

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد یادآور شد: این جشنواره در بخش‌های وبلاگ‌نویسی، نر‌م‌افزارهای چندرسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه و ... برگزار شد .

در پایان این مراسم با حضور مسئولان استان، مدیران اوقاف و امور خیریه استان یزد و مشاور عالی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، از صاحبان هشت اثر تجلیل شد .

در بخش وبلاگ‌نویسی این جشنواره، حمیده ربیعی، رسول گلی‌زاده و سیدمحمد حسینی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند .

در بخش نرم‌افزار چند رسانه‌ای جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری نیز، لیلا سادات مظفری مقام نخست، پوریا پیروزمند مقام دوم و فرشاد ابومحمدی اردکانی مقام سوم را از آن خود کردند .

در بخش نرم‌افزار تلفن همراه نیز کامبیز قوطوری و محمدجواد افشاری به عنوان نفرات شایسته تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا